(tuščias)
 
(tuščias)
 
Lietuvių  English 
Valiuta:
(tuščias)
 

Katalogas


Straipsniai

2016/07/27
Rugpjūtis
2010/06/17
2010/06/11
2010/06/10
Gauti spec. pasiūlymus el.paštu:
arba RSS 2.0
DĖMESIO! Lankydami šią parduotuvę Jūs patvirtinate, kad Jums yra 18 ir daugiau metų.

 

Vykdydami registraciją pirkimams Jūs patvirtinate, jog esate 18m. ir daugiau amžiaus.


Kaip užsisakyti?

Apmokėjimas banko pavedimu.

- Atsiskaitantiems už prekes tiesioginiu banko pavedimu į nurodytą  sąskaitą gali būti taikoma nuolaida iki 4 % . Nuolaidą galite pasiskaičiuoti savarankiškai (pristatymo kainai nuolaida negalioja) arba suformavus krepšelį iveskite nuolaidos koda: nuolaida. Šiuo atveju prekių kaina sumažės 4% , arba tiesiog parašykite mums kokią prekę norite užsisakyti, ir Jums bus atsiųstas pavedimo paskirties kodas su nuolaida.

- Prieš apmokant, prašome įsitikinti, jog užsakomų prekių kiekis pakankamas siųsdami el. laišką ar paskambindami.

- Maksimali užsakymo suma pasirenkant apmokėjimą atsiimant- 29€ (nuolaidos netaikomos)

Paysera sąskaita: LT783500010001001124

Banko pavadinimas: Paysera
Šalis Lietuva
Gavėjas UAB IZET
Suma xxx EUR
Gavėjo sąskaita  LT783500010001001124
Mokėjimo paskirtis :Užsakymas (Jūsų užsakymo numeris) su pristatymu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Apmoknat grynaisiais pinigais ar banko kortele bet kurioje Maxima kasoje ar Lietuvos spaudos kioske, prašome atsispausdinti daugkartinį kvitą, kurį pateikite mokėjimo vietoje pasakydami pageidaujamą įnešti sumą. 
Kvito nuoroda atsisiuntimui:  http://adomasirieva.lt/maxima.pdf

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prekių pirkimas


- Užsiregistruokite, įrašydami el. pašto adresą, telefono nr. ir kitus duomenis
- Nurodykite pristatymo adresą
- Norėdami padaryti dovaną, galite rašyti bet kokį pageidaujamą pristatymo adresą.
- Pasirinkite pristatymo būdą.
- Pasirinkite apmokėjimo būdą.
- Atsidariusiame lange peržiūrėkite savo pirkinius, įsitikinkite, kad užsisakote būtent tokias prekes kokias pasirinkote.
- Jei pasirinksite apmokėjimą grynais iki 579.24€, būtinai susisieksime su Jumis nurodytu telefono numeriu dėl užsakymo patvirtinimo.
-Tolimesniame pirkimo etape pateiksime bet kokį Jums priimtiną apmokėjimo bei pristatymo  būdą.
- Galite pasirinkti apmokėjimą grynaisiais atsiimat kurjeriui ar atsiimant Lpexpress terminaluose apmokant banko kortele (taikomi papildomi mokesčiai). 

PASTABA: Dėl padaugėjusių nesąžiningų pirkėjų, apmokėjimas atsiimant taikomas tik pastoviems klientams. Pastovaus kliento statusas taikomas apmokėjusiems bent 2 užsakymus. 

Prekių pirkimas išsimokėtinai: skaityti čia

Prekių pristatymo kainos į užsienį: Lietuvos pašto įkainiai (be PVM) . Siunčiama registruota, pirmenybine pašto siunta.

Prekių gavimas

- Bet kuriuo užsakymo atveju, Jūs gausite pranešimą el.paštu  kad Jūsų užsakymas yra priimtas.
- Po apmokėjimo (per banką) gavimo gausite žinutę apie numatomą prekės pristatymo laiką.
- Prekės pristatomos nepermatomose pašto įpokavimo dėžutėse, ant kurių nurodyti tik Siuntėjo (UAB iZET) bei Gavėjo adresai bei duomenys.


Pristatymas ir terminai
- Pristatymo kaina registruota Lietuvos pašto siunta - 2.40€
- Pristatymo kaina registruota Lietuvos pašto siunta apmokant atsiimant - 4.92€ *
- Pristatymo kaina kurjerių tarnyba - 5€ 
- Pristatymo kaina kurjerių tarnyba apmokant grynaisiais kurjeriui - 7.50€*
- Pristatymas į Lpexpress terminalus - 2.50€ (terminalų sąrašą rasite čia )
- Pristatymas į Lpexpress terminalus apmokant banko kortele atsiimant - 3.50€* 

* Pasirinkus pristatymą apmokant grynaisiai atsiimant prekes, privalomas užsakymo patvirtinimas siunčiant žodį "Adomas" (be kabučių)  SMS trumpuoju numeriu 1398. SMS kaina -3.5€ (ši suma bus išskaičiuota iš prekių kainos atsiimant siuntą).  

- LR teritorijoje prekės pristatomos per 2-4 darbo dienas (jei nenurodyta kitaip) po apmokėjimo gavimo.
- Užsakant prekes iki 90€, taikomas pristatymo mokestis.
- Užsakant prekes virš 90€, pristatymo mokestis įskaičiuojamas į prekės kainą.
- Užsakant prekes į Neringą  visais atvejais taikomas papildomas 20.27€ mokestis.
- Siuntimas į užsienio šalis - pagal atskirą pasiteiravimą.


DĖMESIO SVARBU!!! Nenumatytais atvejais Jūsų pasirinktos prekės gali nebūti sandėliuose arba gamyba yra nutraukta. Šiuo atveju ( jei jau atlikote apmokėjimą ) Jums bus atsiųstas alternatyvios prekės pasiūlymas bei numatomas pristatymo terminas ( dažniausiai iki 7-14 dienų), arba Jums pageidaujant grąžinama sumokėta suma į sąskaitą iš kurios darėte apmokėjimą. 

Papildomos paslaugos

-Jei pageidaujate, prekę gali įteikti pasiuntinys ar striptizo šokėjas(a) kartu su gėlėmis. Dėl paslaugos galite pasiteirauti el. paštu

 PREKIŲ PRISTATYMAS IR TERMINAI

- LR teritorijoje prekės pristatomos per 2-4 darbo dienas po apmokėjimo gavimo priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.
-- Pristatymas registruota Lietuvos pašto siunta atsiimant pašto skyriuje - iki 4 d.d.
-- Pristatymas kurjerių tarnyba - iki 2 d.d.

- Ypatingais atvejais, jei dėl nepakankamo prekių likučio sandeliuose neįmanoma pristatyti per 2-4 dienas, papildomos prekės užsakymas bei pristatymas gali užtrukti iki 10d. Apie tai bus pranešama pirkėjui el. paštu kurį Pirkėjas nurodė registracijos metu.

- Jei pirkėjo netenkina nenumatytas (pailgintas) prekės pristatymo terminas, parduotuvė įsipareigoja nedelsiant gražinti sumokėtą už prekes suma pirkėjui atgal į sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

- Pristatymo kaina visoje Lietuvos teritorijoje (išskyrus Neringos miestą) 4.34€ . Perkant virš 120€ - pristatymas nemokamas

- Pristatymas iki Jums artimiausio pašto skyriaus nurodant "Iki pareikalavimo" - 2.40€ . Perkant virš 90€  - nemokamas.

- Pristatymas į Neringos miestą apmokestintas papildomu mokesčiu ir sudaro 24.62€ . Perkant virš 115.85€  - 20.27€ . Perkant virš 579.24€  - pristatymas nemokamas.   

SIUNTOS PRIĖMIMO TVARKA


-Atkreipkite ypatingą dėmesį į gautos prekės bei pakuotės išvaizdą. Išpakuokite ir apžiūrėkite jų būklę, svorį. Įtartino svorio ar išvaizdos pakuotes išardykite ir patikrinkite jų turinį. 

-Nepasirašykite siuntos priėmimo, kol neįsitikinsite, kad pakuočių skaičius atitinka ir visos prekės yra sveikos. Jei kurjeris turės Jūsų parašą, siuntų tarnyba nepriims jokių pretenzijų dėl defektų, kuriuos pastebėsite vėliau.

-Negalima pasikliauti kurjerio garantijom, kad siuntų tarnyba viską žino apie trūkumą ir kad siuntėjas (mūsų įmonė) žino apie trūkumą ir kad tuoj atveš trūkstamas pakuotes. Jūs privalote trūkumą atžymėti kurjerio važtaraštyje pastabose ir tik tada pasirašyti ant važtaraščio šalia Jūsų pastabos. Tokiu būdu priimate siuntą su trūkumu, kuris nurodytas pastabose. Siuntos važtaraštį su pastaba siunčiate info@adomasirieva.lt 


Jei yra neaiškumų, kol dar kurjeris neišvažiavęs skambinkite +370 661 49767



Kurjerio pareigos ir atsakomybė


Kurjeris vadovaujasi tik važtaraščiu - jis atsakingas už vežamų pakuočių o ne prekių kiekį.
Po to, kai kurjeris išvažiuos, susiraskite pakuotę, pažymėtą lipduku "Siuntos dokumentai". Tada, išėmę siuntimo dokumentus, sutikrinkite prekes ir išsiaiškinkite trūkumus. Surašykite aktą.
Jei važtaraštyje įrašyta pastaba, tuomet kurjerio parašas ant akto nėra būtinas. Jei važtaraštyje pastaba neįrašyta, tada aktas niekuo nepadės ir pretenzija dėl nuostolių nebus nagrinėjama.

Aktą reikia surašyti tą pačią dieną ir nedelsiant atsiųsti siuntėjui (UAB "iZET") 

Mes galime reikalauti iš siuntų tarnybos nuostolių kompensavimo tik tuo atveju, jei važtaraštyje bus įrašyta Jūsų pastaba ir per nustatytą terminą pateiksime pretenziją, Jūsų akto kopiją ir siuntos važtaraščio kopiją.

Akte privalo būti:

1. Gavėjo pavadinimas, adresas, telefono numeris pasiteiravimui.
2. Siuntos priėmimo data.
3. Siuntėjo pavadinimas.
4. Siuntų tarnybos važtaraščio ( ne siuntėjo PVM sąskaitos faktūros) numeris (jei nepaliktas - parašyti).
5. Kiek pakuočių turėjo būti pristatyta pagal važtaraštį.
6. Kiek pakuočių gauta iš tikrųjų.
7. Kokių prekių pavadinimų nepristatyta, ar padaryta žala. (t.y. pretenzijos esmė).
8. Atsakingo asmens vardas, pavardė ir parašas.
Akto kopiją nedelsiant atsiūskite mums adresu (info@adomasirieva.lt).

Ištrauka iš sutarties su kurjerių tarnyba:


 "Priimdamas Siuntą Gavėjas privalo kartu su vežėju patikrinti Siuntos būklę. Gavėjui pasirašius Važtaraštyje siunta laikoma perduota. Užsakovas ir Gavėjas pripažįsta, kad atsižvelgiant į egzistuojančią praktiką, siuntos pervežimo metu gali būti surašyti keli Važtaraščiai.
 Gavėjui pasirašius ant bet kurio iš Važtaraščių, pagal kurio duomenis galima identifikuoti Siuntą, ta Siunta
laikoma perduota, nors kiti Važtaraščiai dėl tos pačios Siuntos ir nebūtų Gavėjo pasirašyti.
Pastebėjęs Siuntos ar vienos iš Pakuočių pažeidimą, Gavėjas privalo tai atžymėti Važtaraštyje, bei
surašyti laisvos formos Siuntos pažeidimo aktą. Gavėjui pasirašius Važtaraštį be pastabų, laikoma, kad
Siunta priduota tvarkinga ir vežėjas neprisiima jokių įsipareigojimų dėl Siuntos ar jos dalies sugadinimo ar praradimo, kuris buvo pastebėtas vėliau."

Jei kyla klausimų - kreipkitės Čia  arba telefonu

© 2010 ® Adomas ir Ieva.